2011. november 8., kedd

280 RED CARPET

MTV EMA 2011 

Na, kérem itt vannak a tegnap beígért MTV Europe Music Awards résztvevői és outfitjeik a vörös helyett a pink carpet-on. 
Nektek ki a kedvenc? :)

Selena Gomez 
 Igen, tudom, hogy tegnap már egy egész postot áldoztam neki, de megérdemli. Eszméletlenül gyönyörű ez a ruha, és persze ő is.

Hayden Panettiere
 Nem rossz, de azért nem ő volt az est fénypontja.

Bar Refaeli
Maga a ruha szabása és kivitelezése tetszik, az meg már az én bajom, hogy ez a szín nekem valahogy nem igazán jön be.

Katy Perry
Candy girl? Szerintem ez egyszerűen ocsmány, nem pedig cuki vagy ilyesmi.

JWooW és Snooki
Szerintem Perrynél csak ők voltak rosszabbak. Egyszerűen borzasztóak.


Lady Gaga
Na hát igen, ismét róla beszélnek az emberek és a Paco Rabanne által tervezett ruháiról. A Gaga-pártiaknak szerintem tetszik, akik meg ellene vannak, azok úgyis fújolni fognak [az első ruhára legalábbis mindenképpen]. De bármelyik tábort is erősíti az ember lánya, azt azért meg kell hagyni, hogy a második ruha nem rossz.

Irina Shayk
Nekem az alakja kell!!! :D

Jessie J
Személy szerint gyűlölöm a leopárdmintát, főleg, ha ilyen sok van belőle egy helyen, de be kell valljam, hogy ez a ruha valahogy mégis tetszik.

Bruno Mars
Óriááásii!!! Nálam taroltak ezzel az egyengönccel.

Justin Bieber
Aki alkalomhoz nem illően jelent meg. De most komolyan? Vajon nem érezte rosszul magát a barátnője mellett, aki ragyogóan festett az egész est folyamán?

SZERINTETEK KI VOLT AZ EST LEGJOBBAN, ILL. LEGKEVÉSBÉ JÓL ÖLTÖZÖTTJE?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése